a fact

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
8a4.jpg
 
Reactions: List

Trains

ms paint artist extraordinaire
HL2 RP Administrator
Joined
Apr 26, 2016
Messages
14,399
Nebulae
49,105
ah I remember your conscription adventures

good day
 

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
The fact that so many books still name the Beatles as "the greatest or most significant or most influential" rock band ever only tells you how far rock music still is from becoming a serious art. Jazz critics have long recognized that the greatest jazz musicians of all times are Duke Ellington and John Coltrane, who were not the most famous or richest or best sellers of their times, let alone of all times. Classical critics rank the highly controversial Beethoven over classical musicians who were highly popular in courts around Europe. Rock critics are still blinded by commercial success. The Beatles sold more than anyone else (not true, by the way), therefore they must have been the greatest. Jazz critics grow up listening to a lot of jazz music of the past, classical critics grow up listening to a lot of classical music of the past. Rock critics are often totally ignorant of the rock music of the past, they barely know the best sellers. No wonder they will think that the Beatles did anything worthy of being saved.
 
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,395
Nebulae
3,692
swedish king carl gustaf and tarzan have one thing in common.

they're both king of apes


Vad i helvete sa du precis om mig, ditt lilla kräk? Jag ska tala om för dig att jag gick ut som kursetta på Kustjägarkompaniet och jag har deltagit i flertalet hemliga räder mot talibanerna och jag har över 300 bekräftade nedkämpade fiender. Jag är tränad i gorillakrigsföring och jag är den främsta krypskytten i hela Försvarsmakten. Du är inte mer för mig än ytterligare en måltavla. Jag ska utplåna dig med en precision som sällan skådats på denna Jord, sanna mina jävla ord. Tror du att du kan komma undan med att säga sån skit till mig över Internet? Tänk om, kukhuvud. Medan vi talar kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela Sverige och din IP-adress blir spårad just nu så det är bäst för dig att du förbereder dig för stormen, din daggmask. Stormen som utplånar det patetiska lilla ting du kallar ditt liv. Du är helt jävla död, grabben. Jag kan befinna mig varsomhelst, närsomhelst och jag kan döda dig på över sjuhundra sätt och det är enbart med mina bara händer. Jag är inte bara utförligt utbildad i obeväpnad närstrid, utan jag har även tillgång till hela Svea Rikes amfibiekårs arsenal och jag kommer använda den till dess fulla omfattning i syfte att utplåna ditt sorgliga arsle från kontinentens yta, din lilla skit. Om du bara hade haft en aning om den oheliga vedergällning din lilla "fyndiga" kommentar skulle dra ner över dig så hade du kanske knipit din jävla käft. Men det kunde du inte ha haft, det gjorde du inte och nu betalar du priset, din förbannade idiot. Jag ska skita vrede över dig och du kommer drunkna i det. Du är helt jävla död, grabben.