/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736
som någon som bor i Stockholm och har bott i ett mindre ställe förut så måste jag säga att Stockholm inte är ett speciellt inbjudande eller mysigt ställe. Det absolut bästa med det är alla pubar eller lokala restauranger, möjligtvis också att man har nära till i princip allt. Men förutom det så föredrar jag en mysig liten by.
flytta till karlskrona

den perfekta blandingen mellan en mysig by och en faktisk stad. Har Stockholm's skärgård utan det dåliga folket men med storstadskänsla på de breda gatorna gjorda med huvudsstadsvibe

jag har varit i stockholm själva många många gånger och varje gång så slår det mig alltid att det är typ som en jättestörre och sämre version av karlskrona
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
bästa stad i sverige

stockholmare gtfo
det är som ett litet stockholm i arkitektur och hur det är på öar, fast utan allt stockholmskit som kommer med stockholm

actually bara ett bättre stockholm
??????????????
käften bönder kom till Stockholm så ska jag allt lära er en sak eller två

som någon som bor i Stockholm och har bott i ett mindre ställe förut så måste jag säga att Stockholm inte är ett speciellt inbjudande eller mysigt ställe. Det absolut bästa med det är alla pubar eller lokala restauranger, möjligtvis också att man har nära till i princip allt. Men förutom det så föredrar jag en mysig liten by.
tala för dig själv pysen


 
Reactions: List

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
nån här som vill gibba csgo eller? söker 4 pers för inhouse - matcher som sätts upp av 10 pers som spelar 5v5 mot varandra, väldigt CHILL stuff men roligt

vi behöver yup 3/2 till
 
Last edited:

Expax

Nucleus
Joined
Apr 26, 2016
Messages
1,869
Nebulae
1,593
negativitet är INTE FÖR MIG
jag är
POSITIV

det kommer att GÅ BRA FÖR FAN ´!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
den AAAAAA
DET KOMMER GÅ BRA
 
Reactions: List