/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
vad är inhouse?
det är när 10 pers möts i typ discord och använder typ en faceit hub för att sätta upp ett vanligt 5v5 game
det är kul för man får äga skiten ur sina vänner
det brukar vara så att kompisar o kompisars kompisar är dom som är med men de lär inte vara några problem om det kmr fler svennar så länge man inte är toxic
vi har haft problem att hitta 10 pers på sistone dock så det har inte blivit nåt inhouse på nån vecka >.<
 
Reactions: List

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
Jönssonligan o Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann är de bästa skandinaviska filmer som någonsin gjorts
faktum är att dem är dem bästa filmerna punkt.
någonsin
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
Jönssonligan o Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann är de bästa skandinaviska filmer som någonsin gjorts
faktum är att dem är dem bästa filmerna punkt.
någonsin
Det är ganska självklart att du inte har sett en man som heter ove och den blomstertid nu kommer smh
[doublepost=1550330215][/doublepost]Fast hundraåringen är oxå jäkligt bra

Fan vad jag glömmer bort filmer idag..
 

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736
jag fucking fattar verkligen inte, det här måste vara någon sorts coverup för något värre eller någonting, ingen som har är vid sitt sinnes fulla bruk skulle göra ett sånt beslut?!?!?!?

VAFAN
 

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
jag fucking fattar verkligen inte, det här måste vara någon sorts coverup för något värre eller någonting, ingen som har är vid sitt sinnes fulla bruk skulle göra ett sånt beslut?!?!?!?

VAFAN
Nej det är bara SEXISTISKT med män faktiskt!!!
 

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736

fredrik-lindstrom-och-kristian


FREDAG


FINAL I PÅ SPÅRET

vad gör mina gossar ikväll​
 
Reactions: List