/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
nu ska jag inte sabba stämmningen mem har haft en kass nyår

bästa vännen hade lägenhetsfest, alla var trevliga o bra stämmning tills nån som inte var bjuden söp så mycket att dem spydde på golvet o sen svimmade

detta efter att jag som enda grabben på festen har behövt köra ut tre pers redan, o försöka rädda min bästa vän från att helt gå in i väggen av stress

sitter nu här hemma, ska strax sova men får nu ett erkännande om självmordstankar av min vän (som är nykterist så det e inte nåt fylleskit) o försöker vara där

skicka lite vänskap grabbar jag behöver det
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,395
nu ska jag inte sabba stämmningen mem har haft en kass nyår

bästa vännen hade lägenhetsfest, alla var trevliga o bra stämmning tills nån som inte var bjuden söp så mycket att dem spydde på golvet o sen svimmade

detta efter att jag som enda grabben på festen har behövt köra ut tre pers redan, o försöka rädda min bästa vän från att helt gå in i väggen av stress

sitter nu här hemma, ska strax sova men får nu ett erkännande om självmordstankar av min vän (som är nykterist så det e inte nåt fylleskit) o försöker vara där

skicka lite vänskap grabbar jag behöver det
Tråkigt att höra. Tyvärr kan det inte vara bra för alla.
Men du är en bra vän, du, som är där för dina vänner i nödens tid. Jag hoppas att resten av 2020 går bra för dig och resten av grabbarna. Vila väl.
 
Reactions: List

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
nu ska jag inte sabba stämmningen mem har haft en kass nyår

bästa vännen hade lägenhetsfest, alla var trevliga o bra stämmning tills nån som inte var bjuden söp så mycket att dem spydde på golvet o sen svimmade

detta efter att jag som enda grabben på festen har behövt köra ut tre pers redan, o försöka rädda min bästa vän från att helt gå in i väggen av stress

sitter nu här hemma, ska strax sova men får nu ett erkännande om självmordstankar av min vän (som är nykterist så det e inte nåt fylleskit) o försöker vara där

skicka lite vänskap grabbar jag behöver det
hoppas det löser sig
har haft liknande situation med en kompis med, det är den läskigaste skiten man kan höra från någon annan
 
Reactions: List

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736
Goodmorgon gubbar jag tror jag somnade runt fyra eller något nu är jag här i 2020

Fick sova över i en kompis lägenhet för jag och frugan inte riktigt kunde ta oss hem mitt i natten. Hade jävligt kul igår dock, var ute på stan vid tolvslaget för att se stakholmsfyrverkerierna @Goatson och var allmänt berusad sedan klockan 19 på kvällen fram tills jag gick i säng

mår inte så bra nu haha men vi ska fan äta risgrynsgröt till frukost och sakta vakna till innan jag ska köra hem
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
nyår är inte över för denna pojk ännu, ska ut o fira lite med grabbarna nu i efterhand då jag firade med tjejen igår. visst kanske lite kontroversiellt att smälla saker efter nyår men visst fan är det kul
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
w7tc8hjcy6841.jpg


nice
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,395
åh fan jag glömde önska glad fredag igen och fråga hur ni hade haft det.
är det bara jag eller har de senate veckorna gått förbi skitsnabbt?
 
Reactions: List

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
åh fan jag glömde önska glad fredag igen och fråga hur ni hade haft det.
är det bara jag eller har de senate veckorna gått förbi skitsnabbt?
Ja de har de. Bara för att det är lov.
Va hände igår hos er då?
Själv tittade jag på Parasite på bio med några kompisar. Grym film. Kommer tänka på den i flera månader.
 
Reactions: List

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736


F R E D A G S M Y S

vad händer?? hur gåre?? det är för fan FREDAGSMYS POJKAR

själv ska jag göra lasagn och köpa kladdkaka för KVÄLLSFIKA
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,395
åt en hel skål full med ostbollar.
fick äntligen ett brev med tid för behandlingen för mitt psykiska illamående som jag bad om - för 3-4 månader sedan... gud vad jag älskar region skåne och dess jävla byråkrati. bättre sent än aldrig, antar jag...
min bror var nära på att få reda på mitt illamående och han är den sista människan på planeten jag vill ska veta om det.
härlig fredag, med andra ord.
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
skandi general: evig regn version

det har været en ren syndflod af regn her de sidste par dage, brødre

har aldrig haft det så koldt og skidt i hele mit liv som jeg havde det i forgårs
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,395
Det brukar regna så mycket i min stad att jag ibland kallar den för "Guds toalett".
Han måste har druckit mycket igår för att jag tror att det blev nytt rekord.