/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

nash

slimaaconroy-approved
B A N N E D
Joined
Feb 25, 2017
Messages
2,783
Nebulae
6,452
i mean they're still neighbours so they're welcome to visit but finns won't be able to understand most of what we say and we can't understand what they say so it's a bit iffy you know

i stumbled across this thread by accident and i already feel intellectually smarter reading sentences i dont understand
 
Reactions: List

john

barbecue chips aint shit
Joined
Aug 26, 2016
Messages
14,522
Nebulae
72,928


L Ö R D A G S T R E V L I G H E T E R

oj oj jag glömde igår okej hur mår vi idag istället då? Mysig lördag, det är ganska varmt och fint

Vad gjorde mina pojkar igår och vad gör ni idag?

Hade en trevlig påskmiddag i fredags med familj och vänner, fisk, snaps och andra trevligheter. Börjar kännas som att sommarn är på gång igen. :^)
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
8a5991e59d.jpg


nej, ud
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
ÅH JÄVLAR! Fick precis en galen flashback från när jag var typ 8 eller något o var på semester i Danmark och det där pålägget på en bit bröd var det enda jag käka till frukost och mellanmål varje dag.
Sen minns jag även att burk fan aldrig tog slut
 

mårten

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,927
Nebulae
2,550
ÅH JÄVLAR! Fick precis en galen flashback från när jag var typ 8 eller något o var på semester i Danmark och det där pålägget på en bit bröd var det enda jag käka till frukost och mellanmål varje dag.
Sen minns jag även att burk fan aldrig tog slut
jag åt också nutella när jag var liten på semester i danmark
fast äter alltid nutella när man är i sommarstugan också det är najsh

mmm billiga Xtra kopior
 

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,392
jag har fysik och matte över helgen igen.

när sommarlovet närmar sig brukar de pusha på med alla prov samtidigt vilket är jävla jobbigt för mig.
annars äre ok.


påtal om sommarlov, helvete det känns som om jag bor på helvetets hetaste del. jävla skåneliv.
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005


F R E D A G S M Y S

Hur mår mina pojkar idag? Vad har ni gjort, hur går allt? Vad händer i helgen

nu har vi mys förfan

De e väl bra, lallat runt med några polare hela kvällen och sitter nu o klunkar i mig powerking. HOCKEY imorgon och DERBY i FOTBOLL på söndag, FAN vad kungligt.
 
Reactions: List