/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

john

barbecue chips aint shit
Joined
Aug 26, 2016
Messages
14,522
Nebulae
72,928
Ledsen att säga det göbbar men det blir inget mer fredagsmys från mig på ett långt tag. Ni är bland mina favoritpågar på hela platformen så ta det lungt och vi ses
e330d93981dcd66a767c919dccd91af7.png


Gå med fred pöjk, du kommer vara saknad.

En av dem absolut bästa snubbarna på hela det här forumet. Simma lugnt mannen.
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005
Ledsen att säga det göbbar men det blir inget mer fredagsmys från mig på ett långt tag. Ni är bland mina favoritpågar på hela platformen så ta det lungt och vi ses
Vad händer vart ska du va?
 

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
Ledsen att säga det göbbar men det blir inget mer fredagsmys från mig på ett långt tag. Ni är bland mina favoritpågar på hela platformen så ta det lungt och vi ses
Nej, glem det

Sæt dig ned og få en øl
 
Reactions: List

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
Haha suger att vara er här nere i Örlogsstaden har man vart o paddlat mellan öar o kanaler o vattnet var svalt o skönt

Naval superiority
 
Reactions: List

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
vafan
snälla var falskt snälla var falskt
ja det är ju rt så helt ska du verkligen inte lita på det, rysk propagandanyheter
dock ligger det en gnutta sanning i det vilket är att runskrift används mycket av nynazisterna i NMR och vissa i regeringen har diskuterat ett förbud pga det

dock har det inte kommit någon vart o de flesta andra i regeringen tycker det är strunt
 
Reactions: List

RaphaelDeFusco

Electron
Joined
May 8, 2016
Messages
501
Nebulae
486
Hvis det er fake news så undskylder jeg, men tænker at det godt kunne være sandt da Sverige er notorisk politisk korrekt.
 

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,393
ja det är ju rt så helt ska du verkligen inte lita på det, rysk propagandanyheter
dock ligger det en gnutta sanning i det vilket är att runskrift används mycket av nynazisterna i NMR och vissa i regeringen har diskuterat ett förbud pga det

dock har det inte kommit någon vart o de flesta andra i regeringen tycker det är strunt
Tänkte väl det.
De enda nyhetssajterna där jag hittade historien, som inte var RT, var några regionala tidningar jag aldrig hört om, Samhällsnytt (som är typ Avpixlat 2.0 eller något skit) och Nordfront, så jag hade mina anledningar att vara lite skeptisk.
Ser bara ut som det vanliga - en regeringsmedlem säger något som är jävligt dumt och nyhetssajter passar på att använda det för politiska mål.
 

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,393
Nåväl, nu när ni jävlar är här kan jag väl lika gärna passa på med fredagsmyset och fråga hur ni har haft det denna veckan.
 

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
??

oh ok jeg er bare rarted
det e du alltid

:^)

Nåväl, nu när ni jävlar är här kan jag väl lika gärna passa på med fredagsmyset och fråga hur ni har haft det denna veckan.
jode det är fint, fick mitt A i programmering idag o lämnade in en halvkass svenskauppgift
nu är det färdigt för terminen så man firar

ni då gossar?
 
Reactions: List