/scandi/ general - VART FAN ÄR SOLEN!?!?!? Edition

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
mfw I alle sammen er fuldstendig /fucked/ mens jeg sidder her og har haft the pisse godt non-stop de sidste to måneder


large.jpg



ses senere virgins
Det är grymt, semifinal imorgon, allsvenskan är igång, inte så mycket plugg innan påsk och är på g med en tös.
Nu ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför dagen imorgon! Godnatt kompisar! :grinning:
9a2.png
er glädje glädjer mig
fortsätt ha det bra pojkar :)
 
Reactions: List

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736


F R E D A G S M Y S

hejsan svejsan pojkar hur går det ikväll? Jag har knappt märkt att veckan har gått förbi så det känns lite konstigt nu men nu öär vi här förfan.

Vad är planerna? Hur känns det? Vart känns det?
 
Reactions: List

Plankster

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
3,423
Nebulae
5,005


F R E D A G S M Y S

hejsan svejsan pojkar hur går det ikväll? Jag har knappt märkt att veckan har gått förbi så det känns lite konstigt nu men nu öär vi här förfan.

Vad är planerna? Hur känns det? Vart känns det?

Tja fan, mig är det bra med. Planen ikväll är att kolla semifinal fy- O DÄR BLEV DET 2 - 0!!!! Ahah! Det känns fantastiskt bra i hela jävla kroppen för tillfället. Vad har du själv för dig, Shrek?
 
Reactions: List

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736
Tja fan, mig är det bra med. Planen ikväll är att kolla semifinal fy- O DÄR BLEV DET 2 - 0!!!! Ahah! Det känns fantastiskt bra i hela jävla kroppen för tillfället. Vad har du själv för dig, Shrek?
jag ska halsa kaffe, prata med någon polare och läsa lite nya grejor som jag skeppat hem till brevlådan
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,702
Nebulae
7,409
Påsk"lov" nu.
Har inte tid att vila för att jag har ännu mer fysik och kemi och annat skit att jobba med under lovet för att förbereda inför proven.
När sommarlovet kommer ska jag sova i 3 månader för att detta skolåret är skit.

annars är det ok antar jag.
vi gjorde pizza.
vår skola hade någon sorts påskjakt där man hade gömt massa ägg med godis, samt hade en gåta där vinnaren fick ett jävla stort ägg full med godis.
4 av mina klasskamrater vann tillsammans och delade till hela klassen och lärarna.
we kommunism nu.
 
Reactions: List

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
@Shrike we påsklov now

men här e det fint
hemma ensam fram tills torsdag så chillar mer laggig ss13 server o snart lite dota

livet rullar på fint igen nu
 
Reactions: List

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,702
Nebulae
7,409
aldrig riktigt förståt hur folk kan gilla DOTA eller LoL eller någon MOBA. Är inte riktigt min smak.
Men fan BASSHUNTERs låt har aldrig och kommer aldrig lämna mitt huvud.
 
Reactions: List

john

barbecue chips aint shit
Joined
Aug 26, 2016
Messages
14,523
Nebulae
72,929
sitter och tänker på hur konstiga alla engelska versioner av Basshunter är

byter från en låt om Dota till "all I ever wanted was to see you smiling"
hur fan tänkte dom

samma med Boten Anna > Now you're gone
 
Reactions: List

the last man

corn lord
Joined
Nov 30, 2016
Messages
4,831
Nebulae
24,736
aldrig riktigt förståt hur folk kan gilla DOTA eller LoL eller någon MOBA. Är inte riktigt min smak.
Men fan BASSHUNTERs låt har aldrig och kommer aldrig lämna mitt huvud.
det finns inget bättre än att sätta på basshunter's DOTA på en discord-musik bot tillsammans med fem goa grabbar som kör ett fullt premade lag dota 2 hela kvällen
 
Reactions: List

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
det finns inget bättre än att sätta på basshunter's DOTA på en discord-musik bot tillsammans med fem goa grabbar som kör ett fullt premade lag dota 2 hela kvällen
tfw har bara en vän som lirar dota

men ska lära nomad ikväll så det blir gott
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
er der en bedre føling end at overløbe en fjendtlig stilling så hårdt og hurtigt at vi får ordre på at trække os tilbage for at give dem en chance?

nej, det er der ikke
 
Reactions: List