Serious Went to a Jordan Peterson talk

Zarail

Atom
Joined
Apr 26, 2016
Messages
2,701
Nebulae
7,392
I wondered how a thread could go from 1 page to 4 in such a short period of time and then I noticed Husky started posting and that explained everything.

What the fuck.
 

Isuckatgaming

Rictal-Approved
Joined
Apr 26, 2016
Messages
16,445
Nebulae
56,677
stemmer du enhedslisten?



er du en fandens kommunist?

Ja

Men jeg ved også at det ville være umuligt at etablere et kommunistisk samfund uden en fuldstændig restrukturering af verdens økonomien der ville rive hele samfundet op ved dens rødder, hvilket kun vil være muligt enten langt fremme i fremtiden hvor infrastrukturen er så avanceret at resurse fordeling ikke er noget problem selv for folk uden mange midler, eller ved en uetisk og voldelig aktion some ville være umulig at koordinere på verdensplan uden meget unødvendigt spildt blod.

Dette er derfor jeg foretrækker mig at identificere mig selv som en social demokrat (som i en der støtter et aktivt velfærds samfund som Danmark/Sverige osv., ikke partiet) eller bare generelt venstre-orienteret i stedet for kommunist, da det er mere på linje med hvad jeg tror er muligt og vil best fungere i det nuværende samfundsmæssige kontekst og økonomiske system.


okok i best stop now before people get angry at the superior language
 

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189




Ja

Men jeg ved også at det ville være umuligt at etablere et kommunistisk samfund uden en fuldstændig restrukturering af verdens økonomien der ville rive hele samfundet op ved dens rødder, hvilket kun vil være muligt enten langt fremme i fremtiden hvor infrastrukturen er så avanceret at resurse fordeling ikke er noget problem selv for folk uden mange midler, eller ved en uetisk og voldelig aktion some ville være umulig at koordinere på verdensplan uden meget unødvendigt spildt blod.

Dette er derfor jeg foretrækker mig at identificere mig selv som en social demokrat (som i en der støtter et aktivt velfærds samfund som Danmark/Sverige osv., ikke partiet) eller bare generelt venstre-orienteret i stedet for kommunist, da det er mere på linje med hvad jeg tror er muligt og vil best fungere i det nuværende samfundsmæssige kontekst og økonomiske system.


okok i best stop now before people get angry at the superior language

*inhalere*

Dreng.

58ec22a095.jpg
 
Reactions: List

Isuckatgaming

Rictal-Approved
Joined
Apr 26, 2016
Messages
16,445
Nebulae
56,677
Okay det her er det afgørende spørgsmål


Mere eller mindre militær

Jeg er ikke så vel informeret når det kommer til militæret og dets situation men jeg ved at der skal ikke være mindre fordi det går ikke så godt med dem i forvejen.

Generelt skal der flere folk til alle statens institutioner, politi og militær inkluderet. De har de virkelig brug for.
 

Goatson

Guardian
Joined
May 15, 2016
Messages
7,258
Nebulae
5,350
Jeg er ikke så vel informeret når det kommer til militæret og dets situation men jeg ved at der skal ikke være mindre fordi det går ikke så godt med dem i forvejen.

Generelt skal der flere folk til alle statens institutioner, politi og militær inkluderet. De har de virkelig brug for.
det är fan rätt pojk
 

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
Jeg er ikke så vel informeret når det kommer til militæret og dets situation men jeg ved at der skal ikke være mindre fordi det går ikke så godt med dem i forvejen.

Generelt skal der flere folk til alle statens institutioner, politi og militær inkluderet. De har de virkelig brug for.
du ved ikke hvor slemt det virkeligt er

t. mor er lærer

STØRRE STAT

STØRRE MILITÆR

ESGEDDIT
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
oh jeg gør

mor er social og sundheds hjælper
det er ikke ligefrem en hemmelighed at den offentlige sektor er på røven, men tror aldrig at det har været så slemt som det er nu

ændringen er ihvertfald markant når man går fra folkeren til gym
 
Reactions: List

Akula

Sangheili Bias
Joined
Apr 27, 2016
Messages
5,443
Nebulae
19,706
Доктар Павел Я ЦРУ

Ён быў не самотны

Вы не можаце прывесці сяброў

яны не з'яўляюцца маімі сябрамі

атрымаць іх на борт, я буду называць яго ў

План палёту я проста падаў у агенцтва, пералічвае мяне, мае мужчыны, доктар Павел тут, але толькі адзін з вас

першы адзін, каб гаварыць дабіраецца, каб застацца на сваім самалёце

Хто заплаціў вам, каб захапіць доктара Паўла

Ён не лётаў так добра, хто хоча паспрабаваць наступны

Раскажыце мне пра Бэйн, чаму ён носіць маску?

Шмат лаяльнасці для найміта

Ці, магчыма, ён цікава, чаму хто-то страляць у чалавека, перш чым выкінуць яго з самалёта

Па меншай меры, вы можаце казаць, хто ты?

Маё імя не мае значэння, важна тое, што мой план

[ЦРУ бярэ сумку з галавой Бэйн]

Ніхто не клапаціўся, хто я, пакуль я не надзеў маску

Калі я ажыццявіць гэта, вы памерці?

Было б вельмі хваравітым

Ты вялікі хлопец

Для цябе

Быў трапіцца частка вашага плана?

Канешне! Д-р Павел адмовіўся нашу прапанову ў вашу карысць. Мы павінны былі ведаць, што ён распавёў вам пра нас

Ну віншую! Вы атрымалі самі злавілі. Цяпер тое, што наступны крок у сваім генеральным плане?

Разбіваючы гэтую плоскасць. БЕЗ тых, хто выжыў!

[Бой надыходзіць]

Няма! Яны чакаюць, што адзін з нас у брата вісеў

Ці ёсць у нас пачаўся пажар?

Так. агонь падымаецца

Прыйдзіце Доктар, зараз не час для страху. Гэта прыходзіць пазней.
 
Reactions: List

Ond

Rictal-Approved
Joined
Apr 27, 2016
Messages
28,823
Nebulae
72,189
Доктар Павел Я CIA

Ён быў не самотны

Вы не можаце прывесці сяброў

яны не з'яўляюцца маімі сябрамі

атрымаць іх на борт, я буду называць яго ў

План палёту я проста падаў у агенцтва, пералічвае мяне, мае мужчыны, доктар Павел тут, але толькі адзін з вас

першы адзін, каб гаварыць дабіраецца, каб застацца на сваім самалёце

Хто заплаціў вам, каб захапіць доктара Паўла

Ён не лётаў так добра, хто хоча паспрабаваць наступны

Раскажыце мне пра Бэйн, чаму ён носіць маску?

Шмат лаяльнасці для найміта

Ці, магчыма, ён цікава, чаму хто-то страляць у чалавека, перш чым выкінуць яго з самалёта

Па меншай меры, вы можаце казаць, хто ты?

Маё імя не мае значэння, важна тое, што мой план

[ЦРУ бярэ сумку з галавой Бэйн]

Ніхто не клапаціўся, хто я, пакуль я не надзеў маску

Калі я ажыццявіць гэта, вы памерці?

Было б вельмі хваравітым

Ты вялікі хлопец

Для цябе

Быў трапіцца частка вашага плана?

Канешне! Д-р Павел адмовіўся нашу прапанову ў вашу карысць. Мы павінны былі ведаць, што ён распавёў вам пра нас

Ну віншую! Вы атрымалі самі злавілі. Цяпер тое, што наступны крок у сваім генеральным плане?

Разбіваючы гэтую плоскасць. БЕЗ тых, хто выжыў!

[Бой надыходзіць]

Няма! Яны чакаюць, што адзін з нас у брата вісеў

Ці ёсць у нас пачаўся пажар?

Так. агонь падымаецца

Прыйдзіце Доктар, зараз не час для страху. Гэта прыходзіць пазней.
Have we started the fire?
 
Reactions: List